جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

حضور درخشان گروه تولیدی و صنعتی دمیرچی در نمایشگاه ایران اگروفود 2019

اشتراک‌گذاری

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته «ایران آگروفود 2019» که بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی غرب آسیا محسوب می‌شود، در محل دائمی نمایشگاه­های بین‌المللی تهران از 28 تا 31 خرداد ماه برگزار شده.

نمایندگان حوزه مواد غذایی ایران با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه ایران اگروفود دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان بین المللی این حوزه به نمایش گذاشتند. در این نمایشگاه در مجموع بیش از ۹۲۰ شرکت حضور داشتند که از این تعداد، بیش از ۷۶۰ شرکت داخلی جدیدترین محصولات، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در کنار شرکت های ایرانی، ۱۶۰ شرکت خارجی از کشورهای های اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، هلند، هند، یونان، اندونزی، اسلواکی، تونس، مغولستان و لهستان نیز حضور داشتند. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی؛ ایران فود شامل (فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط)، ایران فود تک شامل (ماشین آلات، تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات مرتبط) و ایران آگرو شامل (ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط) برگزار شد.

گروه تولیدی و صنعت دمیرچی  که یکی از برترین شرکت ‌های ایران در صنعت ماشین آلات محسوب می شود با حضور در این نمایشگاه، آخرین محصولات خود در این حوزه را به مشتریان معرفی کرد. این مجموعه به لطف خداوند متعال هر ساله در این نمایشگاه حضور دارد.

در طی روزهای برگزاری نمایشگاه، غرفه دمیرچی با افتخار، میزبان مهمان ‌های ویژه‌ و نشست‌های موثری با شرکای تجاری خود در طول نمایشگاه انجام داد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات 1402

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر نوشته‌های مرتبط

ماشین‌آلات کارکرده

مجموعه‌ای از ماشین‌آلات کارکرده صنایع غذایی