جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

گروه صنعتی «دمیرچی» دانش بنیان شد

اشتراک‌گذاری

گروه صنعتی «دمیرچی» دانش بنیان شد

گروه صنعتی دمیرچی با بومی سازی، ساخت و اجرای خطوط كامل تصفیه روغن نباتی با تكنولوژی روز دنيا به همراه سيستم نصب و اتوماسیون آن در کشور، دانش بنیان شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی دمیرچی، کارگروه ارزیابی موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان، بررسی مستندات مربوط به گروه صنعتی دمیرچی را در دستور کار قرار داد و بعد از تایید اولیه از طرف کارگروه، کارگزار ارزیابی از سوی این نهاد معرفی و فرآیندهای مربوطه در قالب تکمیل مستندات مورد نیاز برای ارزیابی محصولات و ارائه به کارگزار، جلسات بازدید از شرکت و مصاحبه با نیروهای تحقیق و توسعه دخیل در فرآیند تولید محصولات، آغاز شد.

 

 

تجهیزات خط بی بوی روغن

بنا بر این گزارش،  مطابق مصوبه این کارگروه، «خطوط كامل تصفیه روغن نباتی با تكنولوژی روز دنيا به همراه سيستم نصب و اتوماسیون» به عنوان خطوط دانش‌بنیان مورد تایید قرار گرفت و گروه صنعتی دمیرچی، به عنوان ارائه‌دهنده انحصاری این محصول به عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.

گفتنی است گروه صنعتی دمیرچی به عنوان اولین و تنها شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات صنعت روغن نباتی با بهره‌گیری از مدیران و کارکنان با تجربه و تکنولوژی روز دنیا، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار ساخت ماشین‌آلات ایران و کشورهای منطقه را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که گروه صنعتی دمیرچی با بهره گیری از زیرساخت تجهیزات منحصربه‌فرد و همچنین تیم مهندسی کارآزموده، قادر است در طیف وسیعی از پروژه‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی و .. خدماتی چون ساخت و تامین تجهیزات، مشاوره و طراحی را به مشتریان خود ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر نوشته‌های مرتبط

ماشین‌آلات کارکرده

مجموعه‌ای از ماشین‌آلات کارکرده صنایع غذایی